Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Ny vagn

Publicerad 2009-10-04 16:58:56 i Vardagshändelser,

Har fått en ny vagn som jag verkligen gillar.

Sitter i den till frukost.

frukost i nya vagnen framför tv'n


Eftermidddagsmys i vagnen framför tv'n



Mamma har funderat på att köpa en saccosäck till mig att ha i tv-rummet...det behöver hon inte nu för jag har ju en special-fotölj nu ju!

Pappa var med och valde vagn och orsaken till han ville ha den här beror på denna hållare/förvaring

Pappas

Ja och så bidrog det väl lite att jag skrek och vägrade gå ur vagnen efter provturen på affären....

Kommentarer

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-10-05 21:43:17

Wow vilken snygg vagn! Värsta vrålåket juh. Hehe.



Sen är ju de där m trehjul verkligen jättesköna o köra om inte annat.



Dont drink and drive.

Postat av: Halvar

Publicerad 2009-10-06 13:31:00

Ja de där såg bekvämt ut ! den vill ja prova sen ! Imorgon kanske? Mamma har inte bestämt sig om de blir en tur till mora.



Hadde varit kul att få leka med dina leksaker ;)

Kram kussen

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-10-08 20:55:23

hejsan viggo

vilken häftig partyvagn du o farsan din har.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela