Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Skall det vara på dette viset?!?

Publicerad 2009-10-19 21:14:50 i Vardagshändelser,

Nä du Elin, mina päron har varit så snåla. De åkte och handlade på Willys så jag inte kunde köpa Iggle Piggle. Skandal!

Ja det är mycket man skall behöva stå ut med som barn. För jäkligt säger jag bara....
Mamma har börjat jobba dag som vanligt igen. Så idag fick jag bara vara på dagis i knappt 2 timmar eftersom pappa jobbar kväll denna veckan. Hann ju knappt börja leka. SKALL det vara på det här viset?! Mamma fick bära mig hem och fjäska rejält för mig.
Fick äta ballerina pepparkakor och bläddra i leksakskatalog innan jag blev glad igen.

Fika med ballerina o leksakskatalog

Mamma funderar nästan på att "kuppa" och ringa dagis i morgon och säga att hon måste jobba över så att jag får stanna längre ;-)
Men det vet jag väl att hon inte gör för hon har ju gått och längtat efter mig hela dagen och vill hämta mig så fort hon kan :-)

Kommentarer

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-10-21 10:02:54

Va det var väl det fräckaste!? Ingen Iggle o korta dagisbesök, du har det minsann inte lätt hör jag det. du får försöka bli lite mer bestämd, så du får pli på dina päron. Hihi.



Ska komma förbi någon dag sen så du får Hälsa på min lille Milton =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela