Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Svosch... så har det gått en vecka till.

Publicerad 2010-04-18 21:32:35 i Vardagshändelser,

Pappa har varit och köpt en ny cykelhjälm till mig.
Har använt den flitigt, eftersom jag gillar mössor, kepsar o hjälmar.





Har även fått nya leksaker.... som vanligt. Denna gång blev det Pingufigurer.
Pingu är min nya favorit.



Till helgen tar jag med mig farmor eller någon annan "frivillig" plånbok till leksaksaffären för det finns en stor pingu-nalle som pratar och en liten igloo som är ett litet Pingu-dockskåp typ som jag vill ha. :-)

En rolig grej jag gjorde på leksaksaffären idag:
När jag traskade förbi bebisavdelningen så stod det bröstpump i min höjd jag tyckte att den såg ut som min nebunette så jag sa -Sin (medicin) och satt den över näsan o munnen och andades i den.


Nej nu blir det gonatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela