Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Egentillverkat är gott

Publicerad 2010-08-02 18:49:35 i Vardagshändelser,

Glömde ju blogga igår. Mamma tog lite bilder från när vi gjort glass.




Fick smaka på "glassen"



Jahapp sen fick man vääääääääääänta så länge på att den skulle bli glass så jag glömde bort den.

Och så blev det idag och då plötsligt på eftermiddagen kom jag ihåg den. Om sanningen skall fram så kom jag ihåg den till frukost. När mamma frågade vad jag ville ha så svarade jag
-Glass.
Mamma sa nej du får flingor eller en smörgås.
-GLASS! sa jag.

Jag fick en smörgås. Typiskt mammor!

Men på eftermiddagen skulle jag äta min glass jag gjort och då passade mamma på att använda sin ny kamera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela