Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

En dag i Venjan

Publicerad 2010-02-22 21:22:46 i Vardagshändelser,

I söndags for vi till Mormor o morfar o hälsade på. Jag skulle dit och åka lite bob för att vara ute och få lite kall o frisk luft i mig. Hade varit dålig under natten och jag o mamma var ute och gick med vagnen på natten för jag hade jobbigt med andningen och då vart det lite bättre. Skall snart till doktorn och hoppas jag får lite medicin så jag slipper uppsöka akuten nästa gång det händer.

Hade ju sovit dåligt så jag var trött i bilen...och jag hade min älskade hjälm med mig.
Mamma försökte ta av mig den när jag sov...men då vaknade jag och blev arg...så då fick jag tillbaka den.




Ja och så kommer man till en bondgård med 2 traktorer......och så var det oskottat på gården! Bagarns barn eller skomakarens ungar eller hur man nu säger. Så jag kunde inte åka bob.
Jag o mormor kollade in traktorn.




Jag o farsan provsatt den.
-Starta den pappa så drar vi!



Sen gick vi in och lekte med Halvar o sen fick vi mat.

Vi barn fick sitta på kanten :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela