Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Pix fjom maj neuv råom

Publicerad 2010-02-20 19:02:18 i Vardagshändelser,

(Bilder från mitt nya rum)

Sängen....och en madrass sticker fram under sängen...den får någon av päronen sova på ifall jag inte vill sova själv.
Har sovit middag i sängen, gick bra efter att mamma gick in o lade sig hos mig...innan smet jag upp och lekte några gånger *hihih*




En hylla som jag kan ha en del av mina leksaker i.




Här har jag lite lördagsmys med Makka Pakka. Vi äter frukt, ostbågar och dricker Pinky Ponk-juice.
Makka Pakka har nog tagit en Pinky Ponk-juice för mycket för han orkar inte sitta upp.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-02-20 21:27:31

Vad fint du har i ditt rum! Jag måste komma och titta en dag framöver.

Pussar från Mormor

Postat av: Moster Marit

Publicerad 2010-02-20 21:32:37

Vad fint dom har fixat åt dig prinsen. Skicka i väg dom flera gånger o stanna hemma med mormor det lönar sig ;-)

Puss o kram från Moster o Jasmin

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2010-02-23 18:16:07

viggo,du måste gömma undan ölburkarna för nu finns nämligen bildbevis(du hade glömt att ta bort den som låg i sängen)du vet att det kan bli ett jäklans liv annars om öldrickning,rökning o brudar o annat tjafs från päronen.kram från faster!!!!

Postat av: Viggo himself

Publicerad 2010-02-23 19:20:17

Men faster då....det är ju ingen ölburk (jag får inte dricka öl o så förrän jag fyller 45)...det är en kryddburk jag har fått att leka med när jag "lagar mat" :-)

Kram på dig faster!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela