Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Long time no see

Publicerad 2010-01-24 20:29:14 i Vardagshändelser,

Ja jag har väl varit lite dryg på sista tiden och mina päron har knappt orkat ta bilder på mig.
Men några har det ju blivit :-)
Den här helgen har jag äntligen blivit lite "snällare" :-) Så nu har min föräldrar fått vila upp sig lite mentalt så att säga.

Har fått andra sprutan influensavaccin och precis som förra gången så förvann mitt bordsskick.

Biverkningar av influensavaccinet


Har haft många mysstunder med mina polare Iggel Piggel, Makka Pakka o Upsy Daisy. Vi tittar för det mesta på Emil i Lönneberga.




Ibland när jag äter har jag lite sällskap av grisen och kossan och ibland en häst fast den var inte med nu.
De brukar äta upp min mat, gå i tallriken och även bajsa i maten




Jag skall lära dig att inte ta min mat!

 

Kommentarer

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2010-01-25 13:26:46

Ja ta o lär upp de där kräken att låta bli din mat! Haha. Lärt dig engelska har du redan gjort också. Inte illa. Ett under barn tror jag! =)

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-01-25 21:46:34

Men Viggo!

Du vet väl att man får en svart tunga när man säger såna ord!!

/Mormor

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2010-02-07 11:33:44

Kom helt plötsligt o tänka på en sak när jag såg kon i maten. "Tack för maten den va go mitt i maten stog en ko...." Fortsättningen kan jag lära dig när du blivit äldre. ^^ hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela