Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Min 2-årsdag i bilder.

Publicerad 2010-01-06 15:03:56 i Vardagshändelser,

Åh en sån dag, man borde fylla år minst 2 gånger på 1 år. Det är så kul med presenter och allt främmande som kommer.

Morgonen började bra.

Många presenter redan på morgonen.


Fick lite matleksaker som man kan "skära" itu.
Passar nog bra när jag skall laga mat på min spis.



Mästerkocken

Viggo skär fisk


Sen kom mormor, moster Madde, Jonas och Halvar. Med sig hade de mera paket.

Öppnar presenter för fullt


Fick bland annat en ryggsäck med Iggle Piggle på.

Ryggsäck med Iggle Piggle på


Jag o mormor lekte en stund





Mormor hade även gjort en tårta åt mig.

Min fina tårta med I drömmarnas trädgård-bild

Jag som inte tycker om tårta annars blev så sugen på att äta den. Pappa fick lov att hålla tillbaka mig så jag inte skulle börja gräva i tårtan med händerna.




Fint bordsskick har jag fått också...
Om man vill äta riktigt fint som kungar o sånt gör....då äter man bulle med gaffel.

Äter bulle med gaffel

Efter fikat så öppnade jag det jag fick av farmor. Ett zoo från duplo. Det var jättekul att bygga med och massa djur var det med. Lekte länge med det.

Så är det någon som är leksugen så vet ni var jag bor och jag vill gärna ha "lek-besök". Och det finns massor av fika kvar om någon är sugen.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-01-07 14:44:43

Tack Viggo för att jag fick komma på ditt kalas!

Visst är det roligt att fylla år!

Tänk vad mycket presenter man får.

Hoppas du har roligt med alla nya saker du fick.

Pussar från Mormor

Postat av: Moster Marit

Publicerad 2010-01-07 15:18:18

Grattis Viggo!! Vad mycket paket du fick det mådte ha varit jobbigt o öppna alla =) O vilken fin tårta mormor hon kan hon. Jag ska nog oxå önska mig en tårta när jag fyller år =)

Kramar från Moster o Kusinen

Postat av: Agnes

Publicerad 2010-01-08 19:34:00

Grattis Viggo =) kram från Agnes m fam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela