Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Min stränga kusin

Publicerad 2010-01-09 00:06:10 i Vardagshändelser,

Jag har en kusin som heter Jasmin och hon vakar över mig med sträng min ;-)
Mamma hittade en rolig bild på videokameran som hon tog när Moster Marit och Jasmin var och hälsade på i mellandagarna.

Här sätter jag mig på pallen till databordet och då säger Jasmin åt mig....men henne lyssnar jag på lika mycket som mina päron...lika med noll alltså :-)


Jasmin hytter med fingret

Kommentarer

Postat av: Moster Marit

Publicerad 2010-01-09 10:00:29

Japp det där är den lilla komandoran hon håller de som är yngre än henne under sträng bevakning =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela