Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Cruising i Mora

Publicerad 2010-06-19 23:23:38 i Vardagshändelser,

For ner på Mora för att kolla crusingen. För andra året i rad öppnar de gågatan för crusing.....och i år var jag där! :-)




Fick en glass, mamma trodde jag inte var så värst förtjust i glass men jag har visat mig vara ett riktigt glassmonster.






Undrar varför pappa är så glad?





Det är för att pappa hittat ett bra ställe att "förvara" mig.




Har visst fått ett promenaddäck på kajen som vi fick lov att prova.

Kommentarer

Postat av: Sol Halvar

Publicerad 2010-06-22 08:29:32

Hej på dej din raggare ! Jag ska nog åxå bli en raggare när ja blir stor ;) KRam halvar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela