Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Nu äre klippt!

Publicerad 2010-05-21 21:16:11 i Vardagshändelser,

Japp nu var det klippt...mitt hår alltså.

Nja...jag ville inte riktigt sitta still först. Undrade varför hon började kamma mitt hår.
-Låt bli!
Vägrade ha sån där cape på mig så allt hår fastnade på min tröja.




Man skall läsa tidning när man är hos frissan...har jag hört...




Mja...nu börjar jag se lite annorlunda ut.




Titta! Nu är mina fina lockar borta.




Hua, vad det kittlas på magen av allt hår. -Skyll dig själv sa mamma eftersom du inte ville ha skyddet på.
Men jag fick byta tröja sen för jag hade en reserv med mig.




Någon bild framifrån får ni inte idag för jag o farsan drog iväg från morsan o kameran.

Efter klippningen var jag på djuraffären o kikade på fiskar. Det var en liten tjej där som också kikade på fiskarna och jag passade på att hålla hennes hand medans vi kikade. Skall nog bli en "kvinnokarl" när jag blir stor! ;-)

Sen var mamma och köpte jordgubbar till mig för jag hade varit så duktig....de molade jag i mig på nolltid.

Kommentarer

Postat av: Marit

Publicerad 2010-05-22 09:29:49

Vad söt du blev Viggo :-) Vad snäll mamma var när du fick jordgubbar som du älskar men det får man när man har varit lika duktig som dig.

Kramar från oss

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2010-05-22 21:10:19

hej viggo

äntligen får du se ut som en liten gosse,du blev jättesöt i din nya frysyr.kram från snyggfaster..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela