Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Tråkig helg

Publicerad 2010-05-16 20:54:08 i Vardagshändelser,

Vi som såg fram emot denna långlediga helg och så har vi sådan otur. Först Akuten och så inläggning i Falun. I Falun blev jag och mamma kvar i 1 dygn så vi kom hem vid 19-tiden på torsdagskvällen. Det första jag gjorde när jag kom hem var att springa runt och klappa alla mina katter som jag saknat.
På fredagsförmiddagen ringde läkaren från barnmottagningen i Mora och meddelade resultatet av allergitestet.
Tyvärr visade det sig att jag är allergisk mot katter, hund och häst. :-(

Ett par bilder från Falun tagna med mobil.
Pannkaka...mmmmm.....




Och som vanligt är man ju isolerad och är tvungen att roa sig bäst man kan på rummet. Man kan klättra och träna lite. Samtidigt satt mina päron med hjärtat i halsgropen men tröstade varandra med att de var nära akuten ialla fall.



Men sen på fredagen for jag o pappa till husvagnen så jag skulle få sova lite "kattfritt". Var så kul där med morbror Martin.
På lördagen åkte jag, Pappa o Martin hem till mig. Mitt i allt så blev jag bajsnödig men jag grinade för jag var lite hård i magen. Så de satte mig på pottan och då kom det en "korv". Mina päron applåderade och gav mig beröm. Jag tittade förundrat på min bajskorv och sen tog jag pottan och visade stolt upp min korv för Martin...men han ville inte se den. Konstigt?!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-16 21:19:42

Hej Viggo!

Ja det var ju tråkigt med allt det där. Men det måste ju bli förändringar för att du ska må bra.

Tråkigt att jag inte var hemma när du var i husvagnen. Men det tar vi igen nästa gång du kommer.

Pussar från Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela