Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Lördagsshopping

Publicerad 2010-10-16 16:27:30 i Vardagshändelser,

Idag var det jag o mamma som tog bussen ned på "stan". Jag älskar att åka buss så det är därför vi åker så mycket buss nuförtiden...

Fast mamma tyckte det var en dyr tur.....men det är nog för att hon handlade så mycket.



Det är ju dax att vinterutrusta mig och det skall ju bli den kallaste vintern på 1000 år så det är lika bra och gardera sig.

Vi hade bara mobilkameran att ta bilder med så det är lite dålig kvalitet.

Efter skoshoppingen...ja den är den roligaste för på Eliassons skor har de en lekhörna...så jag har faktiskt inte tid att pröva skor och låta mina fötter mätas.
Sen gick vi och prövade ut en mössa, vantar vägrade jag pröva.
Lunchade med hamburgare o strips.

Innan vi skulle med bussen så fick jag en ansiktsmålning.



Men det ville jag inte ha heller.....ville inte sitta still...så det fick bli några morrhår bara....som jag strök bort med jackärmen efter 1 minut.




När vi klev av bussen, eller rättare sagt mamma klev av och jag blev tvingad och buren av bussen. Hade ju velat åka mera!
Ja, blev arg som f-n helt enkelt!



Där låg jag och skrek ut min frustration ett tag.
Men sedan gick jag med på att sätta mig i vagnen.
Gissa vem som somnade efter 30 sekunder?!

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2010-10-19 18:49:12

hej viggo

det är då för väl att hösten har kommit med lite kyla så du slipper gå i dom där fula gröna dojjorna,o nästa sommar säger du nej till såna där fulskor,eller hur?kram snyggfaster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela