Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Förra lördagen

Publicerad 2010-10-15 20:16:13 i Vardagshändelser,

Glömt att uppdatera...fy på dig mamma!

I lördags så jobbade mamma så jag o pappa var på höstmarknad i Noret.

Vem såg vi där då? Jo den cyklande Österrikaren.





Mina päron är alldeles fundersamma o lite imponerade. Han cyklar runt och bor under bar himmel.
Han var i Mora hela helgen för vi såg honom varja gång vi var till en affär. Fast nu lär han nog cyklat vidare nu när det t.o.m varit frost någon natt.
När han varit inne på maxi fick lilla vovven sitta i cykelkorgn o vänta. Den hunden behöver nog inte vara rädd att det kommer fram någon och klappar den mot dess vilja....ingen som törs gå fram till detta ekipaget.

Ja annars har det väl inte hänt nått särskilt under resten av veckan. Jag sitter mest vid tv'n och skriker om att få se på "peten". Det är Små Einsteins som har en lite raket de åker runt i. Raketen är peten så att säga.

Idag har jag o pappa åkt buss ner på Mora. Vi åt lunch...pizza....medans vi väntade på att kl skulle bli 15.15 för då skulle jag klippa mig.
Tyckte att hon som klippte mig var så snäll så jag vägrade gå därifrån, slog pappa när han försökte tvinga mig där ifrån. Sen fick han lov att lova mig att få åka buss hem och då följde jag med ut direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela