Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Grattis "tanten"!

Publicerad 2011-08-28 11:41:42 i Vardagshändelser,

Idag fyller min mamma år.
Först var jag lite taskig när mamma sa att hon fyllde år för då sa jag -Du är en gammal tant du mamma!

Men eftersom jag är snällast i hela världen så satte jag på mig finskjortan och gjorde en tårta till hennes ära.

Skära skära banan...




Det är jätteviktigt med dekorationen! Man kan inte slarva och kasta på dekorationerna hur som helst!




Voila!! Det färdiga resultatet!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-08-31 09:48:04

Vilken snygg tårta, du kan ta över Helmers eller kaffestugan sen när du blir stor o göra tårtor varje dag! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela