Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Badpojkar

Publicerad 2011-01-22 13:36:18 i Vardagshändelser,

Igår hade jag besök av nya kusinen. Han var så liiiiten o söt. Det var spännande och träffa en sån liten bebis.
Men han var lite tråkig först o låg o sov hela tiden.




Halvar och jag lekte och tittade på Små Einsteins.....sen var det dags för mig att bada och då passade Halvar på att hoppa i.
Först var vi två "kisspojkar" 2 gånger hann mamma börja tappa upp badvatten och vi kissade varsin gång innan mamma fick fylla upp badvattnet.
Men sen satt vi i och lekte i nästan 1 timme.




Sen låg vi och slappade lite efteråt.



Ingen av oss hade sovit någon middag....kan ni gissa om vi somnade supersnabbt. Halvar direkt i bilen o jag höll ut en stund innan jag bara däckade på några sekunder.

Kommentarer

Postat av: Sol Jenny

Publicerad 2011-01-22 19:23:26

Söt lillebror till Halvar... Ojoj busungar ni är=)

Postat av: Mormor

Publicerad 2011-01-23 17:32:32

Vilka glada och söta killar! Vad ni måste ha haft kul.Puss från Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela