Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Lite bilder från den senaste tiden.

Publicerad 2011-07-31 23:43:06 i Vardagshändelser,

Kusin Jasmin har ju varit o hälsat på mormor en hel vecka så jag har passat på att träffa henne lite.
Hon och jag sov i husvagnen en natt.




Sen tog vi med oss henne på Tomteland.



Så hon fick träffa häxan, tomten, sagofen och trollkungen.

Här på bilden är det Häxan och Sagofisen. Orginalen alltså!




Idag har jag varit tomtenisse hela dagen. Tänkte ta hela nisse-utstyrseln på mig men det var det för varmt för så det fick räcka med luvan....eller druvan som jag uttalar det :-)
Här på bilden är jag trädgårdstomte och hjälper till med trädgårdsarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela