Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Såpbubblor

Publicerad 2011-07-14 22:03:12 i Vardagshändelser,

Roat oss med bubblor idag. Säger oss för mina päron var nog mer roade än mig. Pappa vägrade nästan låta mig leka med racketen så mamma fick ryta i på skarpen åt honom så han skulle låta mig leka lite.

Först tar man typ ett badmingtonracket och klipper bort trådarna och klär in ramen med piprensare.




Sen tar man fram dunken med såpbubblevätskan (som man gjort i ordning dagen innan)




Häll upp i lämplig form och LEK!!!




Pappa tvingar mig att städa för att han skall få leka med såpbubblorna i fred.




Lite mobilbilder







Fick en massa såpbubblor i håret.....skummade ganska mycket sen när jag fick min kvällsdusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela