Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Tomteland

Publicerad 2011-07-09 22:07:08 i Speciella händelser,

Har varit hos tomten i sommar också, precis som förra sommaren.

I år hade jag ett viktigt ärende till tomten.

Jag har faktiskt varit så duktig att jag slutat med nappen och tomten tar ju emot nappar...och önskelistor.
Han har en julgran som han hänger upp napparna i.







Ja och så ville jag se på trollkungen. Han är sååå spännande och läskig.



Jag kan ju inget om teknik och sånt....och så syns inte allt så tydligt på långt håll....så jag trodde att trollkungen gick runt med en kaka i munnen hela tiden. Så tokigt!

Kommentarer

Postat av: Sol Jenny

Publicerad 2011-07-10 09:07:18

Duktig Viggo slut med nappen!! Nu har du blivit stormas!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela