Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Staycation?

Publicerad 2011-11-12 00:31:40 i Vardagshändelser,

imag0336 (MMS)

Staycations eller vad det heter...när man åker bort över helgen. Det prövar jag nu. Har hört att avd 34 på Falu lasarett har bra service. o visst har de det! Trevlig personal och det är bara att ringa på en klocka så kommer det någon och man kan önska sig.....tex en nattmacka. Orsaken till att jag vill utnyttja landstingets faciliteter är att jag är förkyld, ja och då slog den där himskans förkylningsastman till.

Kommentarer

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2011-11-18 11:21:03

Dumma Astma, men tur att Falun är bra ") Snart ska jag också till Falun o testa servicen fast på BB.



Ha det bra och hoppas du kryat på dig! Kram Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela