Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Buuuuuuuuu!!!!!!!!!!

Publicerad 2011-10-29 22:26:39 i Speciella händelser,

Nu har jag haft min första fest. Det blev en spökfest och vi var några små monster där.

Jag var dracula.

 

 

Vi var alla utklädda...






och jag bjöd på "äcklig" mat.



Häxan Nova och Benranglet Ludde




Till fikat blev det spindelmuffins som jag och mamma gjort.




Halvar undrar om han törs ta en spindel...




Jag gillar inte spindelbenen så de plockar jag av och ger till pappa



Tillåt mig presentera min pappa.



Efter all äcklig mat, fika, dans och lek så tog vi lite paus och kollade på tv.




Eftersom alla fester av rang har egen nanny så självklart så hade min fest en nanny.
Den nannyn fick ta hand om festens minsta deltagare när han blev för trött.



Buuuuuuu!

Det var en jätterolig fest och tack igen alla ni som kom och gjorde den så rolig!

Måste bjuda på ett familjefoto.....

Addams family...eller nått..



Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2011-10-30 12:59:38

Det var verkligen en läskig fest! Alla häxor, benrangel och självaste Dracula. Hu så hemska! Och all den äckliga maten! Men roligt var det! Puss från Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela