Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Sjuk!

Publicerad 2011-09-17 14:51:45 i Vardagshändelser,

Nu var det länge sedan jag var så här sjuk men skall jag tala om att nu är jag banne mig SJUK!!

Tandutdragningen eller bedövningssprutan måste ha stimulerat något för min näsa börja rinna lite hos tandläkaren. Det blev värre och värre under eftermiddagen...nu är det helt täppt och febrig är jag.

Så jag har lagt fram hela arsenalen vid soffan...där jag ligger och myser med filmer.





Min mamma hittade min plånbok och hon kände att det var något i den.
När hon kollade i myntfacket skällde hon på mig och kallade mig "ekonomiskt oansvarig" ;-)
Men vad då?! Jag trodde att man kunde handla med dessa...



Det är väl många som handlar på krita?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela