Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Påskhelg=Shopping

Publicerad 2012-04-07 21:47:42 i Vardagshändelser,

Tur att det är så många affärer öppna på påsken nuför tiden....så man kan passa på att handla lite.

Varit på Biltema för lite onödigt skit som mina päron skulle ha och sen kupolen för jag skulle ut och leta efter Scooby-Dooleksaker på BR men de hade inga. Skandal om du frågar mig!

Sen till Insjön där det finns en liten butik som Mamma älskar. Ittala outlet och där skulle det inhandlas varsin mugg till päronen från muminserien. Figuren på skulle spegla deras personlighet.
Mamma fick Mårran och Pappa fick Stinky.

På Clas Ohlson skulle jag välja ut nått skojigt till mig själv för jag hade fått en stor rabatt-kupong av Eleonor.
Så det blev en verktygslåda.




och så fick jag en mopp.



För pappa spiller så förbaskat överallt så jag måste hjälpa till o städa efter honom.

Efter städningen så kände jag för att gå ned i källaren och skapa lite.
Det blev en överaskning till mamma.



Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2012-04-09 19:26:01

hej viggo

vsd duktig du verkar vara på att moppa,skulle behöva dej här med moppen för micke dräller också överallt.kram faster!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela