Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Stadsfest

Publicerad 2012-08-10 19:58:32 i Vardagshändelser,

Har varit ned på "stan" på stadsfest. Shoppat lite. Åt en grillad korv från Mora salt o rök. Gott!
Åt sen en mjukglass. Vandrade på lite.
Kom till tingsparken, där hade Megapol en hoppborg för barn och ett bord så man kunde sätta sig o rita.
Vilken tur jag hade för jag träffade på min kompis från dagis, Nova. Gissa om jag blev glad över att se henne.
 
 
 
Man fick en tatuering, fin va! :-)
 
 
Sen åkte vi hem, vi skall slappa så vi orkar med våra nya äventyr i morgon.
 
Mamma hittade lite strandbilder från en av sommarens 5 soliga o varma dagar på mobilen.
 
 
 
Pappa försöker stjäla min rocka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela