Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

God Jul!

Publicerad 2012-12-24 11:31:00 i Vardagshändelser,

Äntligen julafton! Jag har varit så till mig och förväntansfull så jag har varit alldeles prillig i flera dagar. Men nu äntligen skall man väl få lite paket.
 
Började med ett paket i min strumpa. En polishelikopter (lego)
 
Sen kom en tomte och knackade på och hade ett till paket med sig. Det var en spök och buslåda. Mohahahaha...så nu får ni se ut när busiga Viggo är i närheten.
 
Fick sen en jättestor legobit av Mamma som man kan ha sitt vanliga lego i.
 
 
 
Sen fick jag en ny julgranskula till min samling. I år blev det en robot.
 
 
Igår när vi var på Maxi fick jag en lite gran. Sista exet så man fick köpa den som den var med pynt och allt.
 
 
Så god jul önskar jag alla! Hoppas ni får en bra och rolig jul och umgås med era nära och kära!
 
 

Kommentarer

Postat av: Lena S.

Publicerad 2012-12-24 12:03:19

God Jul till dej Viggo och familjen! Hoppas du får många paket! Puss från mormor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela