Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Julmys

Publicerad 2012-12-26 16:18:00 i Vardagshändelser,

Hoppas julen varit bra?!
Min har varit toppen. Otroliga mängder julklappar! Tomtar!
 
Fått lov att skaffa skrivbord för mitt lego.
 
 
 
Juldagen var lika kul som julaftonen. Min kusin Jasmin kom.
Vi jämför surfplattor (smurfplattor)
 
 
 
Fick lite hjälp med legobyggandet
 
 
 
Vi var ute och byggde snögubbar och snölyktor
 
 
 
 
 
 
Vi åkte spark
 
 
 
Jasmin har en hund som heter Bella som jag kallar Lucky
Bella är så bra för jag tål henne rätt så bra.
Perfekt storlek för mig!
 
 
Har sagt åt mina päron att jag vill ha en egen Bella i julklapp.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela