Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Venjans-turné

Publicerad 2012-12-28 11:54:06 i Vardagshändelser,

Igår åkte vi till Venjan och gick från bord till bord och åt.
Det var jag och Jasmin och våra mammor.
 
Först var vi till min gammelmormor o gammelmorfar. Fick både julklappar och julbord bortskämda som vi är.
 
Sen hem till våra mammors moster Inger och Kent. Där var det gofika...och hundlek. Bella och Milton lekte, sen fick jag oxå vara med och leka lite.
Kollade in Inger och Kents tomtesamling och "tomtehuset"
 
 
Sen hem till morfar på ännu mera julklappsutdelning och kusinlek....och sen hem till mormor och då fick jag massor av garner till min "vävare".
 
Sen var jag sååå trött att jag somnade i bilen på vägen hem.
På morgonen idag hoppade jag ur sängen och började välja garn till min väv.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela