Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Sommarlov

Publicerad 2012-07-18 00:54:42 i Vardagshändelser,

Jag har lite fullt upp när det är sommarlov.
 
Jasmin har varit hos mig i några dagar.
Blev inte så mycket bilder för det hade blivit tråkigt eftersom vi är på studsmattan hela tiden.
 
Men det blev en glasspaus.
Passar på att testa min "glassuppsamlare", välbehövligt för mig som inte hinner äta lika fort som glassen smälter.
 
 
 
En tråkig dag cyklade jag ner till sanda och letade efter strandfynd.
En av havets skatter...tror att det kommer nog från siljans sågen :-)
 
 
Några dagar senare visade sig solen...idag alltså.
Tog cyklen igen ner till sanda.
Laddade cykelkorgen med fika.
 
 
 
Mums...wienerbröd!
 
 
 
Sen lekte jag med stenar och pinnar på stranden....
och dra på trissor så doppade jag fossingarna för första gången i år!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela