Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Spratt-Viggos presenter

Publicerad 2012-07-19 14:54:31 i Vardagshändelser,

Hittade så fint presentpapper på ÖoB med smurfarna på så jag fick lov att köpa det.
Jag har ju faktiskt avgett ett nyårslöfte och det är dax att börja träna.
Mitt nyårslöfte var nämligen att lära mig slå in presenter.
Ja och så har jag ju sett spratt-smurfen göra roliga men explosiva presenter.
 
 
Inte så pjåkiga paket va?! För att vara första gången.
Dessa 3 är till Mormor, Halvar och Jasmin.....får väl se om ni vågar öppna dem....ifall det säger poff ;-) eller så kanske det ligger nått där i.
 
Och eftersom det regnar OFTA så har jag börjat spela Super Mario. Det är lite roligt men svårt.

Kommentarer

Postat av: Lena S.

Publicerad 2012-07-20 22:39:41

Vad spännande Viggo! Jag kan inte bärga mej innan jag får öppna! puss från Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela