Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Dop och "chefsfest"

Publicerad 2012-06-17 23:21:30 i Vardagshändelser,

Idag har jag varit på dop.
Lilla Emmy har "fått håret tvättat" i kyrkan av prästen.






Medans dopet pågick (i en evighet tyckte jag och Jasmin) så roade vi oss så gott vi kunde.







Sen när det äntligen var över fick man springa ut....och iväg på fika i prästgården där det som tur är finns ett rum med leksaker.


Sen åkte vi hem och sen på kvällen trodde mamma att det hade exploderat en bomb i tv-rummet.
Men det var ju bara jag som lekte att chefen som hade fest.




Några av festdeltagarna




Chefen på väg till festen i sin röda bil.
Festen hölls till chefens ära för han fyller 4 år i dag.





Glömde nästan berätta att igår när faster Ingela var hos mig så berättade jag om vampyrer för henne och sen klädde jag ut mig till en sådan och skrämde henne.
Hon blev riktigt rädd och sen när hon gick o lade sig så la jag mig hos henne och berättade mer läskiga historier.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela