Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Vunnit

Publicerad 2012-03-29 12:28:36 i Vardagshändelser,

Under vasaloppsveckan åkte jag och min pappa buss ner till"stan" och gick på mässtältet. Där var det en tävling hos Preem o Grönklitt. Man skulle döpa Preems nallar.
Jag tyckte de skulle heta Lingon och Blåbär.

Denna vecka har jag varit hemma från dagis för jag är förkyld. Det är lite tråkigt ibland när man är trött och ingen att leka med.

Men det händer lite iallafall.
I måndags kom farmor och sa att hon sett en annan skattkarta som visade lite bättre var skatten låg så då hittade jag den direkt. Det var lite pengar och chokladägg med leksaker i.

Igår skulle jag hämta posten och då låg det ett STORT brev till mig i brevlådan.




Så här galet glad blir man av att få post!




Det var en vinst från tävlingen jag deltagit i.
En nyckelring och en tröja.




Det var pappa som fyllde i min storlek på tävlingskupongen....



Tack Pappa!
Den kan jag ha länge innan jag växer i den! ;-)







































Kommentarer

Postat av: Lena S.

Publicerad 2012-03-29 22:07:09

Vilken turgubbe du är Viggo! Krya på dej så du orkar leta efter mera skatter.

Puss från Mormor

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2012-03-31 13:25:26

hej viggo

den där tröjan passar ju på mej,jag kanske kan låna den sen.kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela