Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Inget är som väntans tider

Publicerad 2012-09-02 22:04:52 i Vardagshändelser,

Och inte vill ni vänta så länge på nått...bra från mig heller! Så här kommer det :-)
 
Ja det var ett tag sedan men jag tror att min mamma fick en chock av att semestern tog slut.
 
Sista helgen innan semestern tog slut åkte vi till Furuvik.
 
Cool som jag är var det skinnjacka och solbrillor på som gällde, vare sig man var ute eller inne.
Blä!!! En stor hårig spindel!
 




En perfekt ormsnurr!
 
 
 
Så söööta grisbebisar!
 
 
 
Ditåt, James!
 
 
 
Öh, var är vi nu? Vid någon slags get eller nått?!
 
 
 
Fanns vilda djur som fick röra sig fritt bland besökarna
 
 
 
Fick världens finaste ballong....Blixten McQueen!
 
 
Bröderna dalton var ockå där.
Hjälp!
 
 
 
Någon helg senare var det Moraik-dagen. Med bl.a en springtävling för barn.
Alla som deltog fick diplom!
 
 
Sen fick man korv med bröd och stickdricka (läsk, smakar blä tycker jag)
Fiskdamm....med godis för oss barn.
 
 
Och "ögongodis" för mammorna.
Vet inte vad som menas med det men det var i allafall snälla hockeykillar som hjälpte till.
 
Och så har jag skördat lite morötter i mitt land.
Hittade en rolig en!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela