Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Blött

Publicerad 2013-07-09 00:26:00 i Vardagshändelser,

Och med blött menar jag inte regn. Nej som jag trodde i förra inlägget var att det nog skulle bli bada av så hade jag rätt. Var nämligen på Orsa camping och badade med en av mina bästa vänner.
Jag som brukar vara en lite fegis i vanliga fall trivdes som fisken i vattnet och var knappt rädd.
 
 
 
 
 
 
Det blev en heldag där och jag blev inte direkt glad när mamma sa att det var dags att åka hem. Men jag har blivit lovad att få åka dit fler gånger så jag nöjde mig med det svaret.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2013-07-09 21:53:32

hejsan viggo
ser skönt ut det där,hoppas vi kan ses snart då du kommer till fjollträsk.kram från faster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela