Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Paddlat

Publicerad 2013-07-25 19:59:00 i Vardagshändelser,

Idag åkte vi till Venjan och hyrde kanoter. Vilket äventyr! Först när vi åkte ut i ån så blev jag rädd och började tjata om att jag ville in till land.
Men mina föräldrar var hårda och sa att antingen följer du med eller så ställer vi av dig på land och plockar upp dig på hemvägen. Vi var ju då inne på den slingriga Littran och det är väl ingen som vill stå i den djungeln själv och vänta på dem. Så jag satt kvar i kanoten och gnällde lite. Men hux-flux upptäckte jag att det inte var farligt utan roligt.
 
Vi stannade och fikade på en gammal bro och hade det mysigt.
 
 
 
 
När inte jag var rädd längre så fick jag ta över pappas paddel.
 
 
Så det var väl mest jag och mamma som paddlade och pappa...ja han latade sig.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2013-07-25 20:49:01

Roligt verkar ni haft och tur med vädret också!
Puss från mormor

Postat av: Inger

Publicerad 2013-07-26 07:21:50

Så kul du har haft i den krokiga Littran , men att du inte kom in och hälsade på när du hade "vägarna" förbi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela