Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Här går det undan!

Publicerad 2008-04-01 21:58:29 i Vardagshändelser,

I lördags kunde jag inte göra situps...i söndags kunde jag göra situps....ja med ett par hjälpande händer. Så jag följer utvecklingskurvan bra :-)

På sista föräldragruppen så frågade mamma om tvtittande för barn....med tanke på att vi fått en DVD med teletubbies. Svaret var att man skall vara lite restrektiv med tvtittandet....men jag har ju upptäckt tvn ju och den intressant. Så fort jag kommer åt vrider jag mig åt tv'ns håll och smygtittar.
Vem vill kika på tråkiga leksaker när det rör sig på tv'n!
image34

Kommentarer

Postat av: madda

Publicerad 2008-04-02 18:38:06

vad söt du är ! Moster Madda kommer och hälsar på nästa onsdag ! om ni är hemma.
Har du gjort nå bus än då?
Kram från moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela