Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

En sån dag...

Publicerad 2008-03-12 00:55:22 i Vardagshändelser,

På tisdagen var mina päron jättesnälla. Vi tog en promenad ned till köpcentrumet . Först gick de in på leksakshuset, tyvärr blev det bara en leksak.
Ett babygym!

image17

Sen blev det KappAhl, därifrån fick jag 3 bodys, en pyjamas och strumpor.

Sen på kvällen blev det bad med farsan.
Jag börjar bli duktig att sparka med fötterna så vattnet stänker. Tar sats med fötterna och sparkar till på kanten av baljan så jag får lite skjuts. Pappa har fullt upp med att hålla fast mig.

image18image19image20 
Det var SÅ skönt!! En perfekt avslutning på en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela