Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Ingen ny kamera än...

Publicerad 2009-08-06 11:29:47 i Vardagshändelser,

men mamma använder mobilen, inte lika bra men den får duga.

Igår var jag o mamma hemma själva och då passade vi på att äta våran favoriträtt, blodpudding. Jag tränade med att använda gaffel.
En gaffel i plast...ja den funkade bra men det går ju fortare att plocka med händerna :-)
Kolla min "festis" pappa gjort till mig.




Mmmmm.




En liten "riktig" gaffel, funkar men jag måste trä på maten.




Nej men den här var ju riktigt bra...

Kommentarer

Postat av: Halvar

Publicerad 2009-08-06 11:58:57

Ja det där ser ju riktigt gott ut. Jag kanske tycker om det jag med, måste ju prova först..

Din pappa och morbror martin har fullt upp med förtältet på husvagnen. Mamma tyckte att det gick så bra för dom så att vi behövde inte hjälpa till ;)

Tror nog att det mer var mammas latmask som talade..



Nej nu ska jag hålla mamma sysselsatt genom att riva ut lite saker på golvet nu när ja har lärt mig att krypa. Tjo hoo !

Kram kusin H

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela