Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Karnevalen i Venjan 2010

Publicerad 2010-08-28 23:50:10 i Vardagshändelser,

Jaha, då var det dax för karnevalen igen. Jag är en återkommande besökare där.

Kikade på vagnar, det var ganska många vagnar i år. Kul!
Kom en kille på en en-hjuling o delade ut godis. Jag fick då min livs första klubba.




Sen kom en rolig vagn som handlade om dansbandveckan och att det såldes så mycket andra saker där under den veckan.....och där kastade de ut saker med.
Men då var det mamma som fick en "present"....sen började hon yra om att nu var lördagkvällen räddad. Jag förstod då inget om vad hon menade. Men här är en bild på vad hon fick.





Sen for vi ned på parken och jag fiskade i fiskdammen.
Fick en påse...med en vattenpistol....jag som inte vet vad vapen är...




Men jag blev genast värvad av polismakten




Sen hem till mormor och fyllde på den med vatten och jag fattade genast galoppen...och tjusningen med en vattenpistol.




Pappa grillade o vi åt god mat...sen for vi hem och behöver jag säga att jag var väldigt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela