Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Våren på ingång.

Publicerad 2010-03-13 10:43:57 i Vardagshändelser,

Det vackraste man har sätter man på bordet!

Jag har slutat sitta i soffan utan jag sitter hellre på bordet när jag skall se på tv...eller leka.


Här är jag ute och inviger min nya vår-utstyrsel. Våren kom så fort så vi blev tvugna ut och handla ett fodrat och vattentätt ställ åt mig. Självklart måste jag ju ha hjälmen på mig när jag ute och går :-)



Nej nu skall jag ut i finvädret och leka lite. Syns!

Snabbuppdatering!
Pappa kom just in från förrådet...de har stulit ur förrådet. Det var flera förråd uppbrutna. I vårat har de "bara" stulit en stor låda lego :-(
O pappas sommardäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela