Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Ojojoj...här har det ju hunnit bli 3:dje advent t.o.m!

Publicerad 2011-12-13 19:53:52 i Vardagshändelser,

Tiden räcker inte till.
Har fullt upp med att vara sjuka. Förkylda, ögoninflammation och en liten magsjuka.

Men lite annat har vi gjort mellan varven också :-)

Fått en tidig julklapp av farmor, en snowracer!

Jag hjälpte pappa montera den.



Han tyckte nog att jag var i vägen lite grann för han fräste lite surt att jag skulle vänta lite.
Då tittade jag på honom och frågade -Mår du bra pappa?!
Det fick tyst på honom iallafall...hihihi.

Som tur är har man ju egen backe...direkt utanför dörren!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela