Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Venjansdagen och Orsayran

Publicerad 2011-07-13 23:54:10 i Vardagshändelser,

Passade på att yra runt både i Venjan och Orsa idag...det går jättebra om man får äta lite godis o sånt så man blir "speedad" ;-)

Blev tyvärr inga bilder i Venjan. Det var inte så många aktiviteter för barn...eller rättare sagt för mig.
Hoppborg o ponnyridning är ju kul men jag satt i min vagn och ville inte delta i aktiviteterna.

Sen på kvällen var vi till Orsa och kollade in musikerna på yran.
Här kollar jag in "tåget" som startar yran.
Dåligt tåg tyckte jag för jag ville ju se ett riktigt tåg.





Mina päron köpte godis....surt godis som de sa att det tycker du inte om men du kan hålla i det.
Tji fick de...man är väl inte sämre än att man kan ångra sig....




Lyssnade på några roliga och tokiga killar.....det gick vilt till...så vilt att ambulansen fick hämta en gammal tant som var bakom oss.
Nej då, skojade bara....de var nog inte orsaken skulle jag gissa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela