Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Parvellöpet

Publicerad 2012-07-06 23:50:55 i Vardagshändelser,

Var med i springtävling idag i Vansbro. Ett lopp som heter parvellöpet och är för oss barn.
 
Nurmmerlapp...CHECK!
 
 
Skippade uppvärmningen...är så het ändå.
 
Pappa sprang med mig...men han hade svårt att hänga med eftersom loppet var hela 400m....pappa är ju inte lika stark, smidig och vältränad som jag är.
 
 
 
Jag VANN! :-)
 
 
Efteråt fick man saft och hamburgare...och en medalj såklart.
 
När jag kom hem så kom mormor och hälsade på och med sig hade hon Jasmin. Vi hoppade studsmatta hela em.
 
På kvällen såg det ut så här
 

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2012-07-07 17:52:59

hej viggo
vad duktig du var som sprang så bra,medalj och allt.klart man blir trött sen,du får börja träna farsan lite då om han e så dålig på att springa,du kan bli hans pt och köra hårt så orkar han hänga med nästa gång.kram!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela