Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Festlig helg

Publicerad 2012-06-10 17:42:53 i Vardagshändelser,

Har varit lite festlig helg.
Vi firade min morbror Martin som tog studenten. Det gjorde vi hemma hos mig och vi hade verkligen tur med vädret så vi dukade på altanen och åt.
Jag och Halvar lekte hela tiden och gjorde trollbajs-soppa.

På lördagen överraskade faster Ingela oss alla med att gå o gifta sig borta i Stockholm.



Och när du faster kommer upp så skall jag ge dig en bröllopspresent. Du skall få lite chokladbollar :-)

Nisse har varit förbi och lämnat tomatplantor åt mig. Hittade ingen stor kruka men man tager vad man haver och så ordnade vi en egen stor kruka. Nu behöver vi bara något vindskyddsaktigt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela