Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Från jobb till jobb

Publicerad 2013-06-09 22:38:00 i Vardagshändelser,

Har haft fullt upp med hundvaktandet i 2 veckor. 
Men nu har de åkt hem till Värmland igen.
 
Jobbigt eftersom man måste tänka på både deras säkerhet och uppfostran.
De har haft en hage de har varit i ibland och den stod så nära en tall så jag gick och drog av alla stickiga barr som stack in genom deras nät så att de inte skulle sticka sig på det.
 
En morgon hade inte Bella tid att äta när de fick frukost utan höll på att leka med sin boll.
Då gick jag fram och tog bollen för henne och sa att det blir ingen mera leka med bollen förrän du ätit upp din mat Bella!
Hård uppfostrare jag :-)
 
 
 
Har haft hand om små nyfödda spindelbebisar.
OBS! Väldigt förstorad bild.
 
 
 
Nu har jag börjat snickra o mäta o kolla så det blir rätt.
 
 
 
Det skall bli ett soldäck
 
 
 
Hmmm...verkar stämma.
 
 
 
Och allt detta orkar jag göra trots att jag troligen har vattkoppor. En lindrig form.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela