Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Helg

Publicerad 2008-02-23 18:17:19 i Vardagshändelser,

Fredagskvällen fick jag in en träff på Phi-Phi så nu har jag bara Ludmila kvar hehe...
Igår på eftermiddagen ringde det på dörren och där stod en granne och frågade om jag ville ha en bob vilket jag såklart tackade ja till. Grannarna håller på att flytta och de ville nog spara på utrymmet till något viktigare.
Synd bara att jag måste vänta så länge innan jag kan använda den. Mamma säger att jag måste bli stor innan jag får åka på den helt själv..typ 35 år.

image4


På helgen är ju pappa hemma mera och då gillar vi att mysa tillsammans och då kan det se ut så här:

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela