Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Länge sedan

Publicerad 2008-07-12 12:24:00 i Vardagshändelser,

Nu var det ett tag sedan morsan uppdaterade bloggen så här kommer det en hög med bilder.

Den 4 juli var det vackert väder så jag och päronen drog ned till Tingsnäs och promenerade och hade Picknick...eller "nicknick" som morbror Martin sa när han var barn.





Jag fick smaka melon för första gången och det var sååå gott, nästan lika gott som havregrynsgröt.

Sen åt jag lite fruktpure.

Sen låg jag och myste på täcket och levde "La dolce vita" läääänge..





Dagen efter fyllde mormor år så jag for och hälsade på henne.




Så har jag börjat äta kött, har än så länge bara ätit kyckling men det var gott. Jag fick currysås till så att det inte skulle vara så torrt. Idag skall jag pröva köttfärssås.

Den 9 så var det venjansdagen och då åkte vi till Venjan igen.
Här är jag med mammas kusin Jenny



Och här är jag med mammas kusin Elin


Mycket gott snöre...

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2008-07-14 17:57:54

Vad mysigt du såg ut att ha på picknicken!

Tack för senast när du var till Venjan! Du kommer väl snart igen? Ja du får väl ta päronen med dig också!

Kramar från Mormor

Postat av: SolElin

Publicerad 2008-07-15 20:34:15

Hehe, tänk vad du växer o växer! Du var ju nästan tung o hålla =) Snart börjar du väl springa runt också...

Ha det så bra //Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela