Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Och här har det gått en vecka till typ..

Publicerad 2008-07-21 15:48:18 i Vardagshändelser,

Sen sist så har jag varit på Mora Marknad. När vi kom dit fick vi stressa igenom för det såg mörkt ut på himlen. När vi var nästan klara kom regnet och åskan så vi fick stå under ett tak på Mora parken och vänta. Själv sov jag gott igenom allt ihop.
På kvällen åkte vi till Våmhus och grillade. Själv fick jag bara puré...
Men de hade en rolig gunga där, det var det roligaste av allt.



Och så var min andra kusin där oxå. Andreas eller Paris H eller vad han nu heter ;-)




I måndags var vi till BVC, det var dax för läkarkoll och spruta så därför fick pappa lov att följa. Mamma börjar ju nästan gråta när jag får sprutan. Men det gick bra och jag grinade bara till just när jag fick sprutan.
Hade gått upp 1 kg på 5 veckor så mamma måste ju göra god mat åt mig :-)

Här är mitt nya fina linne som pappa köpt åt mig.




Och så här ser jag ut när jag sover med min snuttetrasa




Har även hunnit vara till Furuviksparken, tyvärr har vi inga bilder därifrån. Pappa videofilmade lite bara. Fast jag sov mig igenom det mesta av parken ändå :-)

Har varit till Borlänge och till Barnens hus för lite shopping till mig. Jag fick en "CD-spelare" som spelar läten och sånger om olika djur. Det är roligt med leksaker som låter men det tycker inte pappa.
När vi åker bil sitter jag och mamma och spelar i baksätet och pappa sitter fram och säger att vi skall sluta. Så varje gång han är dum spelar vi en trudelutt för honom, en extra lååång ;-))



Detta ville jag ha så jag kunde "svärda" något men det var för farligt tyckte mamma och frågade om jag inte ville ha en sminkdocka istället.....

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2008-07-21 18:29:26

klart att du ska svärda gubben.....faster fixar....

Postat av: Mormor

Publicerad 2008-07-21 20:55:01

Väldigt vad mycket du har hunnit med på en vecka!Puss på dej gubben!

Postat av: snygg faster

Publicerad 2008-07-23 10:20:05

lilla viggo du får inte reta min andreas och kalla honom för paris hilton

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela