Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Morot

Publicerad 2008-06-10 12:05:19 i Vardagshändelser,

Morot är så gott. Mamma fick värma på mera åt mig så jag åt en halv burk igår och andra halvan idag. Mmmmm säger jag när jag äter.
Detta är bilder från igår.




Mmm detta är ju ganska gott...



Jag blir så glad när jag får god mat!! Mera!!
Fort skall det gå annars blir jag arg, jag vill inte vänta för länge mellan tuggorna.


Vad säger du? Är det slut?


Okej, jag är mätt och belåten nu.
Mamma, du kan städa nu...jag går och lägger mig och sover middag.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-10 13:48:05

Söt med morot på dej!! Hoppas du har haft sov gött efter maten... Kram

Postat av: Madda

Publicerad 2008-06-10 19:49:39

Men vilken söt nasse du är...

Moster Madde kommer nog och hälsar på dig imorgon. kanske.

Hör väl av mig till din mor hur det blir..

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela