Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Igår och idag

Publicerad 2008-05-22 23:20:38 i Vardagshändelser,

Igår var Moster Madde på besök, hon hade med sig en IKEA-stol som jag skall ha tills morsan har köpt en Stokke Tripp Trapp åt mig.
Vi var ner på "stan" och gluttade i affärer fast jag sov mest.
Sen när vi kom hem kom Moster Marit o Kusin Jasmin och hälsade på. Satte mig i Maddes knä och tyckte det var bästa att skydda mig ;-)


Så här såg Jasmin ut när hon inte fick bestämma att jag skall heta Tarzan.

Skämtar bara, hon ville inte ställa upp på bild.

Idag har jag sovit middag med pappa, jättemysigt!

Myser med pappa

Sen har jag prövat stolen

första gången jag sitter själv.

Den passar  jättebra att sitta och läsa i.
Läser bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela