Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Väntan är över

Publicerad 2008-09-19 18:08:26 i Vardagshändelser,

Här kommer ett efterlängtat inlägg från mig. Att jag inte kunnat göra inlägg beror på morsan, hon säger att jag tar knäcken på henne. Kan det bero på att jag är vaken hela kvällarna, somnar inte förrän tolv efter att ha utforskat allt förbjudet som finns här hemma.
Mamma tycker att jag skall sova men då grinar jag hysteriskt tills jag får komma upp. När jag fått komma upp blir jag genast glad.
Så här "besvärlig" har jag varit i 2 veckor. Som mamma skrev sist att jag var lite gnällig o så för att det kanske var någon tand på G.....men det var det inte. Har någon slags knepig utvecklingsfas har morsan läst.



Ätit ett blåbär.




Vinterutrustat gåstolen med vad pappa kallar "raggarpäls". Den skall jag ha och ragga brudar med...om det kommer några hit. Hihi.

Kommentarer

Postat av: Moster madda

Publicerad 2008-09-19 20:46:22

Mosters lilla blåbär !

Söta blåbär...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela